Elbląg, dnia 14.03.2014 r.
ZAWIADOMIENIE O WALNYM ZGROMADZENIU SPÓŁDZIELNI
(adresowane wyłącznie do członków ESM „Sielanka”)
Zarząd Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Sielanka” w Elblągu uprzejmie informuje członków Spółdzielni, że działając na podstawie § 28 ust. 2, § 29 ust. 1 i § 30 ust. 1 Statutu Spółdzielni oraz postanowień Uchwały Rady Nadzorczej Nr 92/2013 z dnia 25 listopada 2013 roku
z w o ł u j e
WALNE ZGROMADZENIE
obradujące w pięciu częściach w dniach 07 - 11.04.2014 r. jak niżej:
Wszystkie części Walnego Zgromadzenia odbędą się w świetlicy Spółdzielni przy ul. Gwiezdnej Nr 26/27 w Elblągu (I piętro). Rozpoczęcie obrad każdej części nastąpi o godzinie 16 00.
Członek Spółdzielni może uczestniczyć tylko w jednej części Walnego Zgromadzenia, potwierdzając swoje uczestnictwo w obradach poprzez podpisanie listy obecności.
Informując o powyższym zapraszamy członków Spółdzielni do udziału w tej części Walnego Zgromadzenia, w której położony jest ich lokal mieszkalny.
Prosimy o zabranie ze sobą dowodu tożsamości, który umożliwi sprawną identyfikację członka na liście obecności.
PORZĄDEK OBRAD
Sprawozdania i projekty uchwał, będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia zostaną wyłożone od dnia 24 marca 2014 r. w Dziale Członkowsko - Organizacyjnym ESM „Sielanka” przy ulicy Gwiezdnej 26/27 w pokoju Nr 4 i będzie można się z nimi zapoznać od poniedziałku do czwartku
w godzinach 9.00 – 15.00, natomiast w piątek - od 9.00 - 14.00.
Obrady Walnego Zgromadzenia prowadzone będą zgodnie z postanowieniami statutowymi
i regulaminowymi tego organu.
Informujemy, że po odbyciu wszystkich pięciu części Walnego Zgromadzenia - odbędzie się
posiedzenie Kolegium w składzie: przewodniczący i sekretarze wszystkich części WZ, które dokona podsumowania wyników głosowania nad poszczególnymi uchwałami. Termin Kolegium ustalony został na dzień 15 kwietnia 2014 r.
WAŻNA INFORMACJA !
Na tegorocznym Walnym Zgromadzeniu odbędą się wybory uzupełniające do Rady Osiedla
Nr III. Konieczność ich przeprowadzenia spowodowana została utratą mandatu na skutek zgonu jednego z jej członków.
Niniejszym przekazujemy Państwu informację dotyczącą sposobu zgłaszania kandydatów na członka tego organu, który funkcję tą pełnić będzie do końca kadencji, obejmującej lata 2012 – 2015. I tak:
- wyrażeniu zgody na kandydowanie,
- nie prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni,
- nie pozostawaniu w sporze sądowym ze Spółdzielnią,
- nie karalności za przestępstwa umyślne,
- nie zaleganiu z wnoszeniem opłat eksploatacyjnych.
Informujemy, że druk zgłoszenia i oświadczenia kandydatów na członka Rady Osiedla Nr III został opracowany przez Spółdzielnię i można go pobrać ze strony internetowej www.esmsielanka.elblag.pl
lub w pokoju Nr 4 przy ul. Gwiezdnej 26/27.
Wybory przeprowadzone zostaną na wszystkich pięciu częściach Walnego Zgromadzenia,
w głosowaniu tajnym. Na kartach wyborczych będą umieszczeni wyłącznie kandydaci będący członkami Spółdzielni, którzy spełniają podane wyżej kryteria i zgłoszeni zostali przez członków ESM „Sielanka”.
Nazwiska i imiona kandydatów będą umieszczone na karcie wyborczej w kolejności alfabetycznej
z podaniem ulicy przy której członek zamieszkuje. Karty wyborcze będą jednakowej treści dla każdej części Walnego Zgromadzenia.
Osoby kandydujące na członka Rady Osiedla Nr III mają prawo zaprezentowania się na każdej części Walnego Zgromadzenia.
Komisje Skrutacyjne pięciu części Walnego Zgromadzenia obliczą wyniki głosowania przeprowadzonego na każdej części. Końcowe wyniki wyboru członka Rady Osiedla Nr III do końca kadencji tego organu obejmującej lata 2012 - 2015 będą znane po zakończeniu wszystkich pięciu części i podsumowaniu wyników głosowania przez Kolegium Walnego Zgromadzenia.
Członkiem, który uzupełni skład Rady Osiedla Nr III zostanie kandydat, który otrzyma kolejno największą liczbę oddanych głosów, licząc łącznie wyniki głosowań na wszystkich częściach Walnego Zgromadzenia.
Z poważaniem
Załączniki do pobrania:
1. Oświadczenie kandydata na członka Rady Osiedla
2. Karta zgłoszenia kandydata na członka RO nr III