Oferta lokalowa

Ulica: Płk. S. Dąbka 79
Powierzchnia: 37,51m2
Lokal położony na piętrze budynku handlowo-usługowego w bezpośrenim sąsiedztwie targowiska miejskiego. Lokal posiada jedno wejście z tarasu, okna na dwie strony budynku,  składa się z dwóch pom. usługowych, przedpokoju oraz WC. W lokalu znajduje się instalacja wod.-kan, centralnego ogrzewania i elektryczna. Media w lokalu są opomiarowane. 
Ulica: Teatralna 27
Powierzchnia: 110,00m2
Lokal użytkowy położony na parterze budynku handlowo-usługowego. Lokal składa sie z sali głównej oraz pomieszczeń zaplecza. Lokal posiada wejście główne oraz wyjściwe od zaplecza oraz witrynę na całą szerokość sali głównej. Lokal wyposażony w instalacje centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, elektryczną. Media w lokalu opomiarowane i rozliczane.
Ulica: 1-go Maja 28
Powierzchnia: 18,30m2
Lokal usytuowany na parterze budynku mieszkalno-usługowego w ciągu lokali handlowych. Lokal składa się z jednego pomieszczenia handlowego oraz wydzielonego pom. WC, posiada jedno wejście do lokalu. Lokal może byc przeznaczony na działalność handlowo-usługową lub biurową. W lokalu znajduje sie instalacja centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjna, elektryczna, media są opomiarowane.
Ulica: Płk. Dąbka 79
Powierzchnia: 231,40m2
Lokal znajduje się na piętrze budynku handlowo-usługowego, składa się z kilku pomieszczeń o różnej wielkości z możliwością połączenia. Lokal może być przeznaczony na dowolny rodzaj działalności ( przez ostatnie lata mieściła sie w nim lokalna telewizja ). Lokal wyposażony w instalacje centralnego ogrzewania, wod.-kan. ( dwie toalety), elektryczną. Media w lokalu są opomiarowane.
Ulica: Płk. Dąbka 79
Powierzchnia: 136,60m2
Lokal położony na parterze budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na działalność handowo-usługową lub inną. Lokal w trakcie wydzielania będzie posiadał dwa wejścia - główne oraz od zaplecza oraz witryny. Lokal wyposażony w instalacje centralnego ogrzewania, wod. kan. oraz elektryczną. Media w lokalu są opomiarowane.

Zawiadomienie o Walnym Zgromadzeniu 2018

                                                                                                                                           Elbląg, dnia   21.05.2018r.                 

 

                                                                                                                                                                                          

ZAWIADOMIENIE O WALNYM ZGROMADZENIU SPÓŁDZIELNI

(adresowane wyłącznie do członków ESM „Sielanka”)

 

Zarząd Elbląskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Sielanka”, działając na podstawie  § 29
ust. 1, § 30 ust. 1 i § 55 ust. 2 pkt 7 Statutu Spółdzielni oraz postanowień Uchwały Rady Nadzorczej Nr  2 /2018 z dnia 26 lutego 2018 roku

z w o ł u j e  
WALNE  ZGROMADZENIE ESM „SIELANKA”,

którego obrady odbędą się  w pięciu  częściach w dniach 18.06 - 22.06.2018 r.

 według następującego harmonogramu:

 

 

 

 

 

 

Wszystkie części Walnego Zgromadzenia odbędą się w świetlicy Spółdzielni przy ul. Gwiezdnej Nr 26/27 w Elblągu  (I piętro).  Rozpoczęcie obrad każdej części nastąpi o  godzinie  16.30.

 

                Członek Spółdzielni może uczestniczyć tylko w jednej części Walnego Zgromadzenia.
Zasada obowiązuje również w przypadku dysponowania przez członka prawem do większej ilości lokali.

Uwaga: pod pojęciem lokalu należy rozumieć mieszkanie, garaż oraz lokal użytkowy.

Prosimy o zabranie ze sobą dowodu tożsamości, który umożliwi sprawną identyfikację na liście obecności.

  PORZĄDEK OBRAD

 KAŻDEJ CZĘŚCI WALNEGO ZGROMADZENIA JEST NASTĘPUJĄCY:

 

  1. Otwarcie obrad i wybór Prezydium.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wybór Komisji Skrutacyjnej, Wyborczej i Wnioskowej.
  4. Przedstawienie protokołu w zakresie stwierdzenia prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia odbywanego w częściach i zdolności do podejmowania uchwał.
  5. Przedstawienie Sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni w 2017 r. i podjęcie uchwały
    w sprawie jego zatwierdzenia.
  6. Przedstawienie sprawozdania biegłych rewidentów z badania Sprawozdania Finansowego Spółdzielni  za  2017  rok  oraz  podziału  wyniku  finansowego  Spółdzielni  za  rok  obrachunkowy                - podjęcie uchwał.
  7. Przedstawienie Sprawozdania  Rady  Nadzorczej  z  działalności  w  2017  roku  i  podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
  8. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu Spółdzielni za 2017 rok.
  9. Wybory do Rady Nadzorczej na okres kadencji 2018 – 2021; przedstawienie kandydatów
    i  przeprowadzenie głosowania.
  10. Uchwalenie zmiany Statutu Spółdzielni.
  11. Przedstawienie Sprawozdania z działalności pięciu Rad Osiedli w 2017 roku i podjęcie uchwały
    w sprawie jego zatwierdzenia.
  12. Wybory do Rad Osiedli I – V na okres kadencji 2018 – 2021; przedstawienie kandydatów
    i przeprowadzenie głosowania.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zbycia  nieruchomości użytkowej budynkowo – gruntowej przy
    ul. Hetmańskiej 28 w Elblągu, usytuowanej na działce nr 304/1.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zbycia na rzecz Gminy Miasto Elbląg części działki nr 8/1 przy
    ul. Zajchowskiego w Elblągu w zamian za pozyskanie od Gminy  części  działki o numerze 8/8 przy ul. Zajchowskiego w Elblągu na potrzeby budowy parkingu dla samochodów osobowych.
  15. Przedstawienie przez Komisję Skrutacyjną wyników głosowania w sprawie wyboru członków Rady Nadzorczej na okres kadencji 2018 – 2021 i wyboru członków Rad Osiedli na okres kadencji 2018 – 2021, oraz podjęcie uchwał.
  16. Dyskusja.
  17. Odczytanie protokołu Komisji Wnioskowej.
  18. Zamknięcie obrad.

 

Sprawozdania i projekty uchwał, będące  przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia, zostaną wyłożone od dnia 28.05.2018 r. w Dziale Członkowsko - Organizacyjnym ESM „Sielanka” przy
ul. Gwiezdnej 26/27 w pokoju Nr 4 i będzie można  się z nimi zapoznać w godzinach pracy Spółdzielni.

 

Obrady Walnego Zgromadzenia prowadzone będą zgodnie z postanowieniami statutowymi.

            Informujemy, że po odbyciu ostatniej, piątej części Walnego Zgromadzenia - odbędzie się
posiedzenie Kolegium w składzie: przewodniczący i sekretarze wszystkich części WZ, które dokona podsumowania wyników głosowania nad poszczególnymi  uchwałami.

Termin Kolegium ustalony został na dzień 27 czerwca 2018 r.

Protokół z obrad Kolegium zostanie zamieszczony na stronie internetowej Spółdzielni (www.esmsielanka.elblag.pl),  a także wywieszony na tablicy informacyjnej w siedzibie Spółdzielni.            

 

Szanowni Członkowie

 

Tegoroczne Walne Zgromadzenie dokona wyboru członków Rady Nadzorczej i członków pięciu
Rad Osiedli na kolejną 3 - letnią kadencję 2018 – 2021.

Postanowienia § 45 i § 60 Statutu Spółdzielni stanowią, że:

 

Realizując powyższe postanowienia, Rada Nadzorcza Uchwałą Nr 2/2018 z dnia 26.02.2018r. ustaliła po trzy mandaty członków Rady Nadzorczej dla każdej części Walnego Zgromadzenia,
a dla poszczególnych Rad Osiedli ustaliła obszar działania odpowiadający pięciu rejonom eksploatacyjnym, który obejmuje nieruchomości zaliczane do poszczególnych części Walnego Zgromadzenia (wykaz nieruchomości przynależnych do każdej z pięciu części Walnego Zgromadzenia podany został na wstępie  zawiadomienia).

 

Niniejszym przekazujemy Państwu informację dotyczącą sposobu zgłaszania kandydatów na członków tych organów i tak:

 

            - wyrażeniu zgody na kandydowanie,

            - nie prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni,

            - nie pozostawaniu w sporze sądowym ze Spółdzielnią,

            - nie karalności za przestępstwa umyślne,

            - nie zaleganiu z wnoszeniem opłat za używanie lokalu,

       - braku stosunku pokrewieństwa  lub powinowactwa w linii prostej i w drugim    stopniu linii bocznej z którymkolwiek z członków Zarządu,     

 

Informujemy, że druk zgłoszenia i oświadczenia członków kandydujących do wyżej wymienionychorganów został opracowany przez Spółdzielnię i można go pobrać ze strony internetowej www.esmsielanka.elblag.pl  lub w siedzibie Spółdzielni  (pokój Nr 4 lub 5) przy ul. Gwiezdnej 26/27.

Wybory przeprowadzone zostaną na wszystkich pięciu częściach Walnego Zgromadzenia
w głosowaniu tajnym.

Na kartach wyborczych będą umieszczeni wyłącznie kandydaci będący członkami Spółdzielni, którzy spełniają podane wyżej kryteria  i  zgłoszeni zostali  przez członków ESM „Sielanka”.

Nazwiska i imiona  kandydatów  zostaną umieszczone na karcie wyborczej w kolejności alfabetycznej
z podaniem ulicy, przy której kandydujący członek Spółdzielni posiada prawo do lokalu, z tym że:

 

Karty wyborcze będą jednakowej treści dla każdej części Walnego Zgromadzenia.

Członkowie kandydujący do organów Spółdzielni mają prawo zaprezentowania się na każdej części Walnego Zgromadzenia.

            Jednocześnie wyjaśniamy, że w myśl postanowień § 27 ust. 2 Statutu nie można łączyć mandatu członka Rady Nadzorczej i członka Rady Osiedla. W przypadku wyboru do obu organów zajdzie konieczność złożenia rezygnacji  jednego z mandatów.

 

            Komisje Skrutacyjne pięciu części Walnego Zgromadzenia obliczą wyniki głosowania przeprowadzonego na każdej jego części.  Końcowe wyniki wyboru członków Rady Nadzorczej
i członków Rad Osiedli na kadencję obejmującą lata 2018 - 2021 będą znane po podsumowaniu wyników głosowania przez Kolegium Walnego Zgromadzenia.

 

Członkami wyżej wymienionych organów zostaną kandydaci, którzy otrzymają kolejno największą liczbę głosów, z tym że:

 

 

 

 

                                                                                                          

                                                                                                     Z poważaniem

 

 Załączniki do pobrania:

- zgłoszenie członka do Rady Nadzorczej

- oświadczenie kandydata na członka Rady Nadzorczej

- zgłoszenie członka do Rady Osiedla

- oświadczenie kandydata na członka Rady Osiedla