OGŁOSZENIE O PRZETRAGU NA NAJEM LOKALI UŻYTKOWYCH
Data przetargu 05.11.2024 r.
P R Z E T A R G
ESM „SIELANKA” z siedzibą w Elblągu ul. Gwiezdna 26/27
ogłasza ustny przetarg nieograniczony na najem n/w lokali użytkowych
w Elblągu usytuowanych :
- w budynku mieszkalno-usługowym przy ulicy Zw. Jaszczurczego 15;
· Lokal o pow. użytk. 158,58 m2 położony na parterze budynku z przeznaczeniem na działalność usługowo-handlową. Czynsz za najem lokalu to kwota 4000,00 zł netto + media i VAT/m-ąc. Wadium w kwocie 4.000,00 zł. Lokal do objęcia z dniem podpisania umowy. Dane charakterystyki energetycznej lokalu : EU=151,26 kWh(m2*rok), EK=210,51 kWh(m2*rok), EP=200,67 kWh(m2*rok), ECO2=0,0714t CO2/(m2*rok), U OZE= 0,00%
- w budynku mieszkalno-usługowym przy ulicy Plac Jagiellończyka 6;
· Lokal o pow. użytk. 395,77 m2 położony na parterze z przeznaczeniem na działalność handlowo-usługową z wyłączeniem „siłowni”. Czynsz za najem lokalu to kwota 8000,00 zł netto + media i VAT/m-ąc. Wadium w kwocie 8.000,00 zł. Lokal do objęcia z dniem podpisania umowy. Dane charakterystyki energetycznej lokalu : EU=140,92 kWh(m2*rok), EK=201,96 kWh(m2*rok), EP=204,35 kWh(m2*rok), ECO2=0,0685t CO2/(m2*rok), U OZE= 0,00%
- w budynku handlowo-usługowym przy ulicy Płk. S. Dąbka 64;
· Lokal o pow. użytk. 121,80 m2 położony na piętrze budynku z przeznaczeniem na działalność usługowo-biurową w tym usługi noclegowe. Czynsz za najem lokalu to kwota 2400,00 zł netto + media i VAT/m-ąc. Wadium w kwocie 2.400,00 zł. Lokal do objęcia z dniem podpisania umowy. Dane charakterystyki energetycznej lokalu : EU=101,61 kWh(m2*rok), EK=205,47 kWh(m2*rok), EP=385,74 kWh(m2*rok), ECO2=0,0716t CO2/(m2*rok), U OZE= 0,00%
Powierzchnię lokali użytkowych ustalono na podstawie Polskiej Normy PN-70/B-02365.
Umowa najmu zostanie zawarta według wzoru ESM „Sielanka” – tekst do wglądu w siedzibie Spółdzielni pokój nr 15.
Przetarg odbędzie się dnia 05.11.2024 roku o godz. 13.00 w siedzibie spółdzielni przy ul. Gwiezdnej 26/27 (świetlica ) w Elblągu.
Oferty w zalakowanych kopertach zawierające n/w dokumenty prosimy wysłać na adres siedziby Spółdzielni, dostarczyć do sekretariatu Spółdzielni lub wrzucić do skrzynki zamontowanej przy drzwiach siedziby spółdzielni przy ul. Gwiezdnej 26/27 w terminie do dnia 04.11.2024 roku do godz. 14.00 :
-charakterystyka firmy - prowadzonej działalności, przeznaczenie lokalu
- oferowana stawka czynszu najmu
-aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na świadczenia społeczne
-aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi
-podstawa prowadzenia działalności gospodarczej – aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS
-zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej VAT oraz numeru REGON
-kserokopia dowodu wpłaty wadium na konto spółdzielni w banku PKO BP nr 57 1020 1752 0000 0302 0003 1575
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, postanowieniami Regulaminu postępowania przetargowego oraz wzorem umowy najmu/ projektem, które oferent uznaje jako wiążące.
Szczegółowe informacje o przetargu- jego zasadach i lokalach można uzyskać w administracji Spółdzielni (pok. 15) lub pod numerem telefonu (55) 642-50-46.
W przypadku gdy na najem danego lokalu wpłynie więcej niż jedna oferta, przetarg odbywa się w formie licytacji z postąpieniem co najmniej o jeden złoty.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz odstąpienia, odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
24.10.2024r.